Biscuiti cu musli, banane si unt de arahide, fara zahar

Biscuiti cu musli, banane si unt de arahide, fara zahar

Ai niste banane prea coapte si nu stii ce sa faci cu ele? Iti propunem o reteta super simpla si sanatoasa de biscuti bogati in fibre si proteine.

Merg de minune dimineata alaturi de o cana de cafea aromata, alaturi de un pahar de lapte sau ceai, sau in orice moment al zilei cand ai nevoie de ceva dulce sau ceva de rontait.

Ingrediente:

  • 2 banane bine coapte
  • o cana de musli (noi am folosit musli pe baza de fulgi integrali de ovaz, fulgi integrali de orz, seminte de in si stafide, dar poti sa folosesti si doar fulgi de ovaz.
  • 2 linguri de unt de arahide
  • 1 ou
  • un sfert de lingurita de praf de copt
  • vanilie
  • scortisoara
  • optional, am mai pus si niste cocoa nimbs sau fulgi de cacao pe care i-am cumparat de pe DriedFruits.ro

Preparare:

1. Intr-un castron potrivit sau un bol mai mare, zdrobeste bananele cu furculita, apoi adauga untul de arahide, oul, praful de copt, vanilia si scortisoara (dupa gust).

2. Omogenizeaza, apoi adauga fulgii de ovaz sau musli si amesteca bine. Daca iese o compozitie prea lichida, mai adauga putini musli.

Sfat! Poti sa imparti compozitia in doua, iar intr-o jumatate sa pui 1-2 linguri de cacao. O sa ai doua feluri de biscuti 🙂

Biscuiti cu musli, banane si unt de arahide, fara zahar
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *